Nálunk is BLACK FRIDAY!! Minden termék akciós!

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum
nem kerül iktatásra,kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, a későbbiekben
nem kereshető vissza,magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, 
megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan
felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

www.fonalwebshop.hu  webáruház üzemeltetői adatai:

Működtető adatai: Négyesi Gábor Istvánné E,V.
Székhely: 2230 Gyömrő Csokonai utca 43. 
Adószáma: 68594017-1-33
Nyilvántartási száma: 51969877
Kibocsájtó: Monori Járási Hivatal Okmányirodai Osztály
Adatkezelési Nyilvántartási szám: NAIH-79169/2014.
e-mail: fonalwebshop@gmail.com
Telefon: (+36)-30-715-9290
Kapcsolattartó: Négyesi Gábor Istvánné
A szerződés nyelve : magyar

Tárhelyszolgáltatónk adatai:

Név: Onlinex Solutions Kft
Székhely: 5600 Békéscsaba Penza lakótelep 6. A/fsz 1.
Adószáma: 16701581-1-04
Cégjegyzékszáma: 04-09-014868

Termékkínálat: Webáruházunkban  fonalat, kötő- és horgoló tűket és egyéb kézimunkakellékeket lehet rendelni.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, de nem tertalmazzák a házhozszállítás díját.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól,
bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A termékek megrendelhetők házhozszállítással.

A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09 - 18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.
Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, ha a termékek raktáron vannak, a visszaigazolástól számított 2 munkanap.
Ha nincsenek raktáron, maximum 6 munkanap. Ezektől eltérő esetben külön értesítjük 
a megrendelőt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására 
részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő
egyeztetést követően kerülhet sor!
A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A rendelés menete:
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

  1. A "Kosár" felületen lehetősége van a behelyezett termékek módosítására, törlésére.  Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékek darabszámát. 
    A „módosít” és a "törlés" ikonokra kattintva változtathatja a kosár tartalmát. Mennyiség változtatását követően az enter billentyű
    lenyomásával automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha ez nem történne meg, válassza a „Módosít” ikont vagy gombot.
    Ha elkészült és kiválasztotta a szükséges termékeket, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

Amennyiben még nem regisztrált oldalunkon, először e-mail címét, egy jelszót és a szállításhoz szükséges adatokat kell megadnia.
 Ha már regisztrált korábban, ez a lépés kimarad.

  1. Itt történik a szállítási és fizetési mód illetve a szállítási költség kiválasztása. Ezen a felületen adhatja meg, hogy szeretné-e felhasználni hűségpontjait, illetve ha van kupon vagy promóciós kódja, azt is itt tudja megadni.
  2. Az adatok megadását követően a " Tovább" gombra kattintva tudja átnézni megrendelését. Ha mindent rendben talált, akkor a " Megrendel" gombbal tudja elküldeni megrendelését, ha még javítani szeretne valamin,
    a "vissza" gombbal teheti meg. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára!
  3. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
  4. A bal felső sarokban található "Profil" gombra kattintva ellenőrizheti megrendelése állapotát, láthatja korábbi rendeléseit.

 

 

A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának, fizetésének módja


A megrendelt terméket utánvétes szállítás esetén a csomag átvételekor a Magyar Posta alkalmazottjának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre utalással történő kiegyenlítésére is, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Ekkor a csomag összeállítása után egy e-mail-ben tájékoztatjuk a postaköltségről és az utalás egyéb adatairól. A csomagot az utalás beérkezése utánadjuk postára.

Házhozszállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit az MPL ( Magyar Posta ) futárszolgálat kézbesíti.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Ha a kiszállítás időpontjában senki nincs a megadott címen, a kézbesítő egy értesítést hagy a postaládában.
A Posta által szállított csomagot másnap ismételten megkísérlik kézbesíteni.

Szállítási ( posta ) költségek

HA ELÖRE UTALÁSSAL, BANKKÁRTYÁVAL FIZET :

Bruttó 8.999,-Ft-ig :                                    1.369,-Ft 

Bruttó  9.000,-Ft és 14.999,-Ft  között          1.069,-Ft

Bruttó  15.000,-Ft és 19.999,-Ft között             599,-Ft 

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény,
engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL GYÖMRŐN              INGYENES

A csomag átvétele előzetes értesítés után az egyeztetett időpontban történik!

A rendelés ellenértékének fizetése  bankkártyával, vagy előre utalással történik. 

HA UTÁNVÉTTEL  FIZET :

Bruttó 8.999,-Ft-ig :                                    1.619,-Ft 

Bruttó  9.000,-Ft és 14.999,-Ft  között          1.319,-Ft

Bruttó  15.000,-Ft és 19.999,-Ft között             849,-Ft 

 

Bruttó 20.000,-Ft felett minden kiszállítás INGYENES!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Amennyiben a csomagfeladó e-mail értesítést követően mégsem érkezne meg a csomag 
2 munkanapon belül, kérjük, hogy jelezze  a 06-30/715-9290 telefonszámon!

Amikor valamilyen oknál fogva meghiúsul a háznál történő kézbesítés, a csomag 
még 10 munkanapig átvehető a helyi postahivatalban.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az eredeti postázás, a visszaszállítás és az újraküldés díját a  megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia
Az Ön által megrendelt termékekre minőségi garanciát vállalunk. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt termék hibás, akkor azt Önnek díjmentesen kicseréljük. Ehhez Önnek elég visszaküldenie a terméket a címünkre. Kérjük, a számlát, vagy annak másolatát tegye be a csomagba!

Ha már nem található a készletünkben hibátlan példány, Önnek lehetősége van másik terméket választani a hibás helyett. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát visszatérítjük Önnek.

Elállás joga
A Vásárló jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól
elállni.Ezt az igényét elektronikus úton jogosult jelezni a Fonawebshop  Webáruház e-mail címén.  
(e-mail: fonalwebshop@gmail.com.). Ebben az esetben a Vásárlót semmilyen költségviselés nem terheli.
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól.  Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget - ideértve a kiszállítás költségét is - haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétőlszámított 14 napon belül visszatéríteni.

Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot
az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

    Postázásai cím:  Négyesi Gáborné  2230 Gyömrő Csokonai  utca 43.
    Email cím:  fonalwebshop@gmail.com

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát.

Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen  keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának   közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül).  A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt  ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Vállalkozó azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Vállalkozó által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
A Vállalkozó jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A Vállalkozó visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz,kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja;  e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban  meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik,  úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően,  ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében,  ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés,  étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha aszerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.       A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!


Kellékszavatosság

A Vásárló a Vállalkozó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülésihatáridő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többlet költséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli,  kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétőlszámított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Vásárló közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell,  hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék  összeegyeztethetetlen.
A Vállalkozó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Vállalkozó nem köteles a Vásárló kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja,  hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.


Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a kellészavatosságra vonatkozó jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vásárló a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben  gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja,  hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.  A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év,  melynek kezdő időpontja a termék Fogyasztó részére történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést
a Vállalkozó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a
teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Vásárló kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságnál és termékszavatosságnál meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Vásárló az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Négyesi Gábor Istvánné  E.V.

Levelezési cím: 2230 Gyömrő, Csokonai  utca 43.

Telefonszám: 06-30-715-9290

E-mail cím: fonalwebshop@gmail.com


Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Vásárló a termékkel vagy a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait azalábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Négyesi Gábor Istvánné  E.V.

Levelezési cím: 2230 Gyömrő, Csokonai utca 43.

Telefonszám: 06-30-715-9290

E-mail cím: fonalwebshop@gmail.com

A Vállalkozó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Vállalkozó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Vállalkozó a jegyzőkönyv egy példányát köteles a személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Vállalkozó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési  felhasználásával közölt szóbeli panaszesetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Vállalkozó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Vállalkozó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Vállalkozó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelenszerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Vállalkozó és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Vállalkozóval valótárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

 

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
    Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelyeszerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi
    eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése területileg illetékes békéltető testületnél a Vásárló kérelmére

Tájékoztatjuk, hogy Ön a Vállalkozóval szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát Vállalkozó elutasítja, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.  Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A Vállalkozót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

  • Bírósági eljárás kezdeményezése: Monori Járásbíróság 2200 Monor, Kossuth Lajos u. 69.
    Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
     

A fogyasztónak lehetősége van ezen felül az európai uniós online vitarendezési platformot igénybe venni a vitás kérdések rendezéséhez.
Az online vitarendezési platform az alábbi linken vagy IDE kattintva érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=H

 

Adatkezelés

A webáruház használata során a rendelkezésünkre bocsátott személyes bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a megrendelés kézbesítéséhez elengedhetetlen. ( Pl:Magyar Posta )
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból.  (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Fonalwebshop fonal webáruház kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. (A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.)
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Fonalwebshop  fonal webáruház kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A webáruházban történő regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeljük. A hírlevélről leiratkozás lehetőségét minden kiküldött hírlevél alján biztosítjuk, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Regisztrált adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az fonalwebshop@gmail.com e-mail címen,
vagy elvégezheti saját maga a webáruházba történt bejelentkezés után.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével Ön elfogadja a Fonalwebshop  webáruház  általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.  

 Érvényes: 2020.03.01.